مهزیارمهزیار، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

مهزیار حصارکی

لالایی

1392/12/4 18:09
نویسنده : بابا عباس
393 بازدید
اشتراک گذاری

شبها وقتی مهزیار نمی زاره بخوابیم برای اینکه بتونم زودتر بخوابونمش تا کمی استراحت کنم ذوق شعری من هم گل کرده، این لالایی تو این لحظه ها به ذهنم رسیده نیشخندعینکمتفکر

لالا لالا گل لاله            مهزیار من  نمی خوابه

لالا لالا گل لاله            پسر من  چه بی تابه

        لالا لالا گل پونه             بابایی براش آواز می خونه

       لالا لالا گل سنگه                  دل مامانی براش تنگه

         لالا لالا گل فندق         لباساش هست توی صندوق

لالا لالا گل یاسه         پسر من پر احساسه

لالا لالا گل نعنا             نباشی تو یوقت تنها

لالا لالا گل گندم       همیشه باش تو با مردم

لالا لالا لالایی          گلم لالا لالایی 

لالا لالا لالایی      عمرم لالا لالایی   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زن دایی فاطمه
25 آذر 92 18:14
خیلی قشنگ بود.