مهزیارمهزیار، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

مهزیار حصارکی

مادرانه

1392/8/29 16:00
نویسنده : بابا عباس
305 بازدید
اشتراک گذاری

به امید خدا تا چند روز دیگه آقا مهزیار به دنیا میاد و این انتظار چند ماه با همه خستگی ها و بی خوابی ها که بیشتر مامانش باهاش درگیر بود ، به پایان می رسه . و فصل تازه ای برای خانواده دو نفری ما با اومندنش شروع می شه . مهزیار با دنیای درونی مادرش خدا حافظی می کنه و به این دنیا سلام می کنه. من و مامانش تلاش می کنیم که لحظه های شاد زیادی رو تو زندگیش تجربه کنه . و من همیشه از لحظه ها و شب هایی براش خواهم گفت که مادر مهربانش ساعت ها سختی رو سپری کرده تا اون سالم و راحت باشه . تا رشد کنه ، اینا رو میگم تا قدر دان مادرش باشه .

حالا میفهمم مادرم چه سختی ها رو بخاطر من تحمل کرده ، و از طرف خودم و همسر مهربانم اول از مادرم و مادرزنم و بعد از همه مادرها بخاطر صبرشون تشکر می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر علی
3 آذر 92 17:03
میدونم دقیقا چه احساسی دارین اخه نی نی من هم تازه بدنیا اومده وقی شیر می خوره وتو چشمام نگاه میکنه خیلی شیرینه امیدوارم نی نی خوشگلتون به سلامتی دنیا بیاد و شما هم تجربه کنید